cerita hidup kau tu lah satu pengajaran.

kau harus tahu itu :)

Sunday, September 22, 2013

projek besi sem 1 :)

 ok ni entry kedua untuk hari ni.

apa kaitan aku dengan projek besi?
aku dah ada perniagaan??
haha

idak idak.

ceritanya begini,
setiap student semester 1 dekat GMi tak kira kos,
akan buat projek ni.
cepat atau lambat,
akan buat ok.
alhamdulillah masuk2 je dapat projek ni. kira awal before midsem.

kitorang dapat pasal basic cutting punya project dulu.
bermaksud,
semua kerja pakai manual.
ye lah sebelum pro ofcoz u need some experiences before handling machining yg superb kan?

first2 dapat tu.
ya Allah. tuhan je tahu terseksanya nak filling those besi untuk carik datum semata.
nah bayangkan besi karatnye macam ni....


nk gergaji????
lagi rasa nak quit je dr GMi tu.
but thanks a lot to sir hafiz sbb bg encourage kt aku.
ada satu minggu tu tgn aku kebas kejang kot gara2 sawing. 
dah 3-4 kali sawing besi. 
"hey im tough la maaaannnnnn!" berlagak lagi tu.
haha

ok drilling?
haha sgt best.
i love drilling. <3

ok ni hasil aku punya upper arm.




ok yg ni base on my way carik datum. btw dh licin dh atas tu actly.
xsempat je nk ambik gmbr.




 ok tu je nk kongsi my new life.
nanti akan di update utk projek pre calculus and mpu2 pulak :)

No comments: